stallqwerty

Direktlänk till inlägg 30 april 2012

Vilken header?

Av stallqwerty - 30 april 2012 18:14

                                                  
                          Tjenare!

Vilken header ska jag ha på min blogg? Kommentera vilken jag ska ha, alltså vilken siffra den headern du vill ha har:)

  1.


  2.


   3.


Så det var dom! Men, om du inte "gillar" någon av dom särskillt, kan du rösta på att jag ska göra en ny. Då kommenterar du bara 4 och sen hur du vill att headern ska se ut! :) Det var allt för detta inlägget, det kommer ett till inlägg lite senare om inridningspasset med Mirakel:) Ses snart!

 

 
 
Wainy

Wainy

30 april 2012 19:05

Bara gör en ny;) 4 alltså. Gör en med rosa färg och med hästarna på^^

http://stallwainy.bloggplatsen.se

stallqwerty

4 maj 2012 16:29

Okej, får se hur jag gör. Men något bra hoppas jag på:)

Kram Qwerty

 
Neiwada

Neiwada

1 maj 2012 20:21

Hej!
Jag tycker 1 eller 4 men alla är fina ^^
Vilket program gör du headern i?
Kram Neiwada

http://www.stallneiwada.bloggplatsen.se

stallqwerty

4 maj 2012 16:28

Okej! Jag gör mina headers i pizap, rekommenderar det verkligen!:)

Kram Qwerty:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stallqwerty - 17 maj 2012 17:38


                                           Hallo! Jag har idag gjort olika faktiskt, ska börja från början. I morse gjorde jag i ordning priser p.g.a att jag har haft en allroundtävling här hemma med mina syskon (alltså Wainy och min lillasyster) o...

Av stallqwerty - 14 maj 2012 21:28


                                                  Tjabba! Sry för bad update säger jag bara:/ Har liksom inte hunnit blogga de senaste dagarna p.g.a att jag var rätt upptagen i helgen så jag har verkligen inte hunnit! Men ni ska veta att jag verkli...

Av stallqwerty - 11 maj 2012 21:22

Hejhej!Idag blev det ännu en vilodag för Chocolate eftersom jag var hos min sköthäst IRL så jag hann inte rida tyvärr... Men imorgon blir det nog ca 2 pass, ett hopp och ett dressyr:) Men jag har märkt att Choco inte har mått så bra i magen den senas...

Av stallqwerty - 10 maj 2012 19:15


                                                            
                                           Hej svejs! Jag har idag gjort det där tuffa hoppningspasset med Chocolate som jag nämnde i förra inlägget. Jag avslutade allt med en skrittrunda ...

Av stallqwerty - 7 maj 2012 20:55


                                                            
       Hejj! Idag hann jag tyvärr inte rida Chocolate vilket jag har ganska dåligt samvete av. Men jag hade faktiskt en anledning men detta vill jag tyvärr inte berätta;) Men imorgon måste...

Presentation

Bloggen om mitt lufthästliv med mig och Chocolate ox

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards