stallqwerty

Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

Hejdå..:'(

Av stallqwerty - 4 maj 2012 16:29

                                                  
                                    Hej

Eftersom jag inte har tid med Smoky Joe och Mirakel och ingen vill ha dom har jag nu lånat ut dom till min luftmedhjälpare Henny. Så nu har jag bara Chocolate, så jag kommer koncentrera mig på träning med endast henne framöver. Som ni ser på den nya headern så har jag även nya foton på henne också, hoppas ni gillar den nya headern! Detta var allt för nu, ses kanske ikväll!

 

 
 
Ingen bild

Rosendhal

6 maj 2012 10:16

har internet Explorer och kan inte se din header. Synd dom förra var så snygga... hoppas det går bra för Chocolate då. Vad satsar ni på? :-)

stallqwerty

10 maj 2012 19:09

Hej Rosendhal!

Jag vet, ingen kan se den för att det är nåt fel på adressen till den så jag tänkte göra en ny. Den dyker snart upp hoppas jag;D Tackar! Det går bra med Chocolate också, sry för att jag inte bloggat på flera dagar men mitt internet funkar inte så bra:/ Men jag försöker;) Vi satsar mot VM i hoppning och annars satsar vi på trav, galopp, dressyr och liiite distans. Rätt mycket ändå x'D Hoppas du följer min blogg ändå!
// Kram Qwerty

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stallqwerty - 17 maj 2012 17:38


                                           Hallo! Jag har idag gjort olika faktiskt, ska börja från början. I morse gjorde jag i ordning priser p.g.a att jag har haft en allroundtävling här hemma med mina syskon (alltså Wainy och min lillasyster) o...

Av stallqwerty - 14 maj 2012 21:28


                                                  Tjabba! Sry för bad update säger jag bara:/ Har liksom inte hunnit blogga de senaste dagarna p.g.a att jag var rätt upptagen i helgen så jag har verkligen inte hunnit! Men ni ska veta att jag verkli...

Av stallqwerty - 11 maj 2012 21:22

Hejhej!Idag blev det ännu en vilodag för Chocolate eftersom jag var hos min sköthäst IRL så jag hann inte rida tyvärr... Men imorgon blir det nog ca 2 pass, ett hopp och ett dressyr:) Men jag har märkt att Choco inte har mått så bra i magen den senas...

Av stallqwerty - 10 maj 2012 19:15


                                                            
                                           Hej svejs! Jag har idag gjort det där tuffa hoppningspasset med Chocolate som jag nämnde i förra inlägget. Jag avslutade allt med en skrittrunda ...

Av stallqwerty - 7 maj 2012 20:55


                                                            
       Hejj! Idag hann jag tyvärr inte rida Chocolate vilket jag har ganska dåligt samvete av. Men jag hade faktiskt en anledning men detta vill jag tyvärr inte berätta;) Men imorgon måste...

Presentation

Bloggen om mitt lufthästliv med mig och Chocolate ox

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards