stallqwerty

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av stallqwerty - 14 maj 2012 21:28

                                                  Tjabba!

Sry för bad update säger jag bara:/ Har liksom inte hunnit blogga de senaste dagarna p.g.a att jag var rätt upptagen i helgen så jag har verkligen inte hunnit! Men ni ska veta att jag verkligen försöker hinna så ofta jag kan, ska försöka hinna med minst 1-2 inlägg per dag. Hoppas det räcker?=) Iallafall, i Lördags hade jag ett tufft hoppass med Chocolate, vi hoppade ca 125 cm... Och med tufft menar jag VERKLIGEN tufft! Vi hoppade i ca 45 minuter till en timmeXD Men det var bara uppvärmningen, vi fortsatte nämligen sen med att hoppa typ 130 cm (jag red ju henne, och det gjorde jag verkligen och jag hoppade verkligen 130 cm!) Vi mätte med Wainys mätpinneC: Sen i Söndags fick hon gå i skrittmaskinen i ca en timme. Jag hade tänkt att hon skulle gå längre, men efter det hårda hoppasset i Lördags såg jag på henne att hon hade lite träningsvärkXD Det var allt om helgen, idag blev det en vilodag bara:) Vill även köra igång en frågestund! Bara kommentera mig med iallafall 3 frågor?;D Det var allt, fråga på nu!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bloggen om mitt lufthästliv med mig och Chocolate ox

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards