stallqwerty

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av stallqwerty - 1 maj 2012 19:38

                                                  
                             Hej!
Eftersom mina och Wainys hästar har gått ute i hagen hela dagarna så hade jag och hon bestämt oss idag att göra ett snyggt stall till hästarna:D Det här gjorde vi: Sopade, gjorde boxar, fixade mat + vatten, gjorde och packade hönät, hängde in utrustningen i sadelkammaren och mm! Det var allt, sees:))

 

Av stallqwerty - 1 maj 2012 08:25

                                                  
                                   Hej!

Förlåt! Igår skrev jag ju inte om Mirres(Mirakels) inridningspass, men jag bestämde mig för att inte göra passet för att det var ju den 30 April alltså majbål. Så istället sadlade jag Chocolate och tog de andra 2 hästarna och red till majbålet. Min syster Wainy gjorde också samma sak fast med sina hästar då förstås:D Väl vid majbålet red jag runt i parken som låg bredvid bålet med Wainy. Jag tränade lite på allt möjligt:)) Outfit och bild:



 

  Så det var allt för denna gången! Fler inlägg kommer under dagen då jag tänkte ta ett pass med alla pållarna:)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Bloggen om mitt lufthästliv med mig och Chocolate ox

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards